Realizacja serwisowania stacji uzdatniania wody i dostawy środków do kondycjonowania wody na terenie Zakładu Produkcyjnego Jasło
Rozwiń
Zwiń
Szanowni Państwo,
UNIMOT Bitumen Sp. z o.o. zaprasza Państwa do złożenia oferty na realizację zadania „Realizacja serwisowania stacji uzdatniania wody i dostawy środków do kondycjonowania wody na terenie Zakładu Produkcyjnego Jasło”
Zapytanie obejmuje realizację usług:
- serwisowania stacji uzdatniania wody,
- remontów i bieżących napraw stacji uzdatniania,
- przeprowadzania badań kontrolnych wody kotłowej oraz chłodniczej,
- dostaw środków do kondycjonowania wody na instalacjach w Zakładzie Produkcyjnym w Jaśle.
Pytania i odpowiedzi.
Pytania należy zadawać wyłącznie na adres e-mail: wojciech.pyznar@unimotbitumen.pl w wyznaczonym terminie. Na pytania zadane inną drogą lub po terminie nie będą udzielane odpowiedzi. Odpowiedzi zostaną udzielone wszystkim uczestnikom postępowania w wyznaczonym terminie lub niezwłocznie po upływie terminu zadawania pytań.
Pytania można składać nie później niż do dnia 11-09-2023 roku do godz. 12:00.
Odpowiedzi na pytania, które wpłynęły w podanym wyżej terminie zostaną przekazane w terminie do dnia 13-09-2023r.
Pytania i wnioski, które wpłyną po dniu i godzinie wyznaczonej nie będą rozpatrywane.
Opis sposobu przygotowania ofert.
Oferent zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i dołączonymi do niego dokumentami i na ich podstawie przygotować Ofertę.
Oferenta zainteresowanego tematem prosimy o:
- wizję lokalną celem zapoznania się z zakresem usługi;
- złożenie Oferty do 17-09-2023 roku, do godz. 24:00.
Oferta powinna być złożona tylko na adres e-mail: wojciech.pyznar@unimotbitumen.pl z napisem Oferta na „Realizację serwisowania stacji uzdatniania wody i dostawy środków do kondycjonowania wody na terenie Zakładu Produkcyjnego Jasło”
- Złożenie oferty do UNIMOT Bitumen Sp. z o.o., nie gwarantuje przekazania oferentowi zadania do realizacji.
- Ofertę należy załączyć w formacie PDF.
- Dokumentacja ofertowa powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.
- Kompletna dokumentacja ofertowa powinna zawierać:
- Ofertę z następującymi danymi:
- wyceny realizacji zadań zgodnie z przedstawionymi w załączniku kryteriami,
- numer konta, na które (w przypadku zlecenia dostawy) będą realizowane płatności,
- adres poczty elektronicznej, z którego będą wysyłane faktury.
- Akceptację dla wzoru umowy przedstawionej jako załącznik nr 1.
Akceptację należy przedstawić w formie oświadczenia.
- Listę referencyjną, wraz z wykazem wykonanych w ostatnich 3 latach zadań o zakresie podobnym lub zgodnym z przedmiotem Zapytania Ofertowego. Przedstawienie minimum 3 referencji potwierdzających że w/w usługi zostały wykonane należycie. Dane firmy/osoby, która może potwierdzić fakt współpracy z dostawcą, w przedmiocie.
- Opis posiadanego parku maszynowego oraz zaplecza technicznego pozwalającego na realizację zadań będących przedmiotem zapytania przetargowego. UNIMOT Bitumen zastrzega sobie możliwość auditu tego obszaru przed rozstrzygnięciem procesu przetargowego.
- Listę podwykonawców,
- Aktualny wypis z właściwego rejestru potwierdzający występowanie Oferenta
w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (KRS, NIP, REGON).
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Spółki z określeniem zakresu – podpisane przez osoby reprezentujące Oferenta (jeśli dotyczy).
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert).
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert).
- Potwierdzenie z Urzędu Skarbowego uzyskania statusu czynnego podatnika podatku VAT.
- Sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy, jeżeli takie sprawozdanie jest prawnie wymagane.
- Oferent nie może wprowadzić zmian w dokumentacji ofertowej po upływie terminu składania ofert.
- Spółka zastrzega sobie prawo do podziału Zadania pomiędzy poszczególnych Oferentów, jak również do zmniejszenia zakresu prac, na każdym (dowolnym) etapie procesu wyboru kontrahenta dla przedmiotowego zadania.
- Spółka może odrzucić ofertę, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, a w szczególności, gdy nie zawiera kompletu danych wymienionych w punkcie 4 zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- została złożona przez Oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
- zawiera błędne obliczenie ceny, niebędące oczywistą omyłką pisarską,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Zmiany w treści i wycofanie oferty.
- Oferent może zmienić lub wycofać ofertę jedynie przed wyznaczonym terminem składania ofert poprzez pisemne powiadomienie Spółki.
- Powiadomienie o zmianie lub wycofaniu oferty musi być przygotowane, oznaczone
i opisane „modyfikacja” lub „wycofanie”.
- Żadna oferta nie może być zmieniona lub wycofana po upływie składania ofert.
- Termin związania ofertą.
Oferent jest związany ofertą w okresie 90 dni od terminu składania ofert.
- Wyniki postępowania i warunki zawarcia umowy.
- Spółka powiadomi o wyniku postępowania przesyłając niezwłocznie zawiadomienie do Oferentów, którzy złożyli ofertę.
- Warunkiem zawarcia umowy jest zaakceptowanie wzoru umowy przedstawionego jako załącznik nr 1 oraz pozostałych załączników do zapytania ofertowego. Akceptacja ma być wyrażona w formie Oświadczenia Oferenta i dołączona do Oferty.
Jednocześnie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do odwołania zapytania ofertowego bez podania przyczyny oraz prawo do przeprowadzenia wyboru kontrahenta w kilku etapach.
Z poważaniem
Komisja Wyboru Kontrahenta
Załączniki:
- Umowa
- Specyfikacja techniczna
- Kryteria wyboru kontrahenta
- Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych (integralna część w/w umowy)